جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرتضی خاکباز

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، از اعزام ۲۰۰ مبلغ اعزامی از قم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان لرستان در ایام فاطمیه، اظهار د اشت: این تعداد مبلغ در فاطمیه دوم از استان قم برای نشر و گسترش معارف و سیره مکتب حضرا زهرا(س) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان حضور خواهند یافت.

وی افزود: این مبلغان، ضمن برگزاری مراسم عزاداری در محورهای مختلف الگوگیری از سیره فاطمی، برای مخاطبان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر کل اوقاف لرستان با اشاره به اینکه مبلغان از امروز تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزادگان استان لرستان برای تبلیغ مستقر هستند، گفت: برگزاری برنامه های سوگواره یاس نبوی نیز از محوری ترین برنامه های مبلغان در امامزادگان و بقاع متبرکه است.

برپایه این گزارش: به مناسبت سوگواره یاس نبوی مراسم غبارروبی حرم امامزاده زیدبن علی (ع) خرم آباد نیز با حضور مبلغان اعزامی در جوار ضریح این امامزاده برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha