شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد

حوزه/ مدیر عامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی(به‎نشر) از برپایی نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حسین سعیدی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه کتاب «ریحانه» با محوریت عرضه و نمایش کتاب‌ها و آثار فاطمی، همزمان با ایام فاطمیه اول از 25 بهمن ماه آغاز شده و تا میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به عرضه بیش از 200 عنوان کتاب با موضوع سبک و سیره حضرت زهرا(س) در نمایشگاه کتاب ریحانه بیان کرد: آثار عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصد در اختیار مراجعهکنندگان محترم قرار میگیرد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعاتی مانند شخصیت، زندگانی، باورها، عقاید و سیره حضرت فاطمه(س) برای مطالعه و بازشناسی دقیق‌تر زندگانی این بانوی پرهیزگار با دقت نظر ویژه انتخاب شده و در معرض دید عموم مخاطبان قرار گرفته است.
به گفته مدیرعامل بهنشر، این نمایشگاه در قالب ویژه برنامه¬های فرهنگی هنری آستان قدس رضوی به مناسبت فاطمیه و میلاد حضرت زهرا(س) توسط بهنشر و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برپا شده است.
وی خاطرنشان کرد: در کنار آثار و کتابهای منتشر شده از سایر ناشران با موضوع حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه، تعدادی اسناد و مدارک با موضوع عفاف و حجاب و همچنین تابلوهای هنری با این موضوع توسط سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی عرضه شده است.
وی یادآور شد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 21 در فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، روبه روی باغ ملی برپا و پذیرای بازدیدکنندگان محترم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha