جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نمازی-دیدار جامعه اسلامی مهندسین

حوزه/ امام جمعه کاشان با اشاره به ضرورت تجدیدنظر در ساخت و ساز آپارتمان ها، گفت: اکثر ساکنان آپارتمان ها با ابراز گلایه از این که به دلیل نازک بودن دیوار حائل صدای همسایه را می شنوند و بالعکس، خواستار توجه به این مسئله هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، عصر امروز در دیدار با جامعه اسلامی مهندسین با ارائه مطالبی پیرامون ساختمان سازی در نظام توحیدی واسلامی، به فنون و توصیه های ساختمان سازی در روایات و دین اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به این که اکثر مناطق کشور روی گسل زلزله قرار گرفته و از طرفی اغلب بناهای ساختمانی با نگاه بساز و بفروشی ساخته می شوند و مسائل ایمنی در آنها رعایت نمی شود، این مسئله یک تهدید جدی است .

وی با اشاره به ضرورت تجدیدنظر در ساخت و ساز آپارتمان ها از نظر استحکام و رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی، افزود: اکثر ساکنین آپارتمان ها با ابراز گلایه از این که به دلیل نازک بودن دیوار حائل صدای همسایه خود را می شنوند و بالعکس، خواستار توجه به این مسئله هستند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انسان ها دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند، داشتن صعه صدر را از شرایط مهم مدیریت در جامعه عنوان کرد و افزود: پس لرزه های خشونتی با صعه صدر، محبت و به دست آوردن دل دیگران بر طرف می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه، با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی در شرایطی که دشمنان کمر به نابودی اسلام ناب محمدی بسته اند، ابراز داشت: براساس فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هرچه فریاد داریم باید برسر آمریکا بزنیم ولی در مقابل خودمان با یکدیگر مهربان و با محبت باشیم، چرا که در سایه اختلاف نمی توان کشور را اداره کرد.

آیت الله نمازی با تاکید بر اینکه تمام گروه های سیاسی باید در چارچوب قانون اساسی عمل کنند و  از تخریب دیگران بپرهیزند، گفت: همان طور که پیروزی انقلاب اسلامی در سایه اتحاد و همدلی اتفاق افتاد، در مقطع فعلی نیز باید برای ناکام ماندن توطئه های دشمنان با هم اتحاد و انسجام داشته باشیم .

وی، با تاکید برهوشمندانه عمل کردن مسئولین و مردم در برابر اختلافاتی که دشمنان نظام به دنبال آن هستند گفت: اختلاف مسئولین در شأن نظام اسلامی نیست.

وی در ادامه از کاشان به عنوان مهد پرورش علمای بزرگ و فرهیختگان نام برد و افزود: مقام معظم رهبری به خاطر بزرگان و ظرفیت های فراوان کاشان در زمینه های مختلف، حوزه علمیه آن را همانند مراکز استان ها ویژه دیده اند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha