جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی با اشاره به اینکه در دعوت از سخنرانان و مداحان باید دقت کرد، گفت: باید از افرادی برای سخنرانی و مداحی در هیئت‌ها دعوت شوند که مردم را به نظام علاقه‌مند کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی شنبه شب در همایش فاطمی ویژه هیئت‌های مذهبی استان قم  که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شدگفت: معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین نسبت به هیئت‌های مذهبی، مداح‌ها، ائمه جمعه و جماعات، انجمن‌های اسلامی و دیگر تشکل‌ها احساس وظیفه کرده و برنامه‌هایی دارد.

وی با بیان این که هیئت‌های مذهبی نیروهای انسانی سالم، متین، دلسوز و ولایی هستند، گفت: زمانی هیئت‌های مذهبی جدا فعالیت می‌کردند و تشکلی وجود نداشت اما بعد از اینکه شورای هیئت‌های مذهبی تشکیل شد قدم خوبی در جهت ایجاد تشکلی منسجم برداشته شد و امیدوارم از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان داشت: هیئت‌ها در تظاهرات قبل و بعد از انقلاب حضور جدی‌ای داشته‌اند و امروز هم باید به‌صورت جدی در این جهت فعالیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی گفت: هیئت‌ها باید یک تشکلی قوی، نیرومند، فهیم و بصیر داشته باشد که تعامل خوبی برای حفظ نظام و رهبری داشته باشد و زمانی که نیاز است به میدان بیاید.

وی تصریح کرد: وظیفه شوراها در ایام تبلیغی بسیار سنگین است، چراکه دعوت از سخنرانان و مداحان به هیئت‌ها بسیار مهم است.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در دعوت از سخنرانان و مداحان باید دقت کرد، گفت: باید از افرادی برای سخنرانی و مداحی در هیئت‌ها دعوت شوند که مردم را به‌نظام علاقه‌مند کنند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام ابزار خود را برای اشراف در همه‌جا به کار برده است افزود: هیئت‌ها با نیروی مردمی و تبلیغی‌ای که دارند می‌توانند با دشمنی دشمنان مقابله کنند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید بدانیم که روزبه‌روز مسئولیت ما در جامعه خطیرتر می‌شود و باید در کار خود جدی‌تر باشیم و رصد کنیم که دشمن کجا را هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند محبت اهل‌بیت(ع) را از بین ببرند و ما باید هوشیار بوده و از نیروی تبلیغی هیئت‌ها برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) استفاده کنیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha