پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسین زارع زاده

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری برنامه سوگواره یاس نبوی در ۳۴امامزاده استان و برپایی ۱۹خیمه معرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، صبح امروز در نشستی با حضور کارکنان این مرکز گفت به برگزاری ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در 34 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد اشاره کرد و گفت: در این طرح 19 خیمه معرفت با حضور 36 مُبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و همچنین روحانیون بومی جهت مشاوره ، راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های دینی برپا می گردد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده در ادامه با بیان اینکه مبلغین اعزامی و بومی در خیمه های معرفت بقاع متبرکه امامزادگان در ایام فاطمیه مسائل شرعی، خانواده ، اعتقادی ، معارفی و تربیتی را برای مراجعین و زائرین طرح خواهند کرد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی با برنامه های اقامه نماز جماعت ، سخنرانی ، مرثیه سرایی ، برپایی خیمه های معرفت، ایجاد نمایشگاه های تصویری و ... در امامزادگان استان تا روز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می گردد.

لازم به ذکر است این برنامه روز گذشته 7 اسفند ماه با دیدار مبلیغن اعزامی از قم با آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه ‏در استان و امام جمعه یزد آغاز شد.‏

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha