جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نفوذ

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) خراسان جنوبی در واکنش به اظهار نظر یکی از مسئولان استان مبنی بر «عدم اشکال رقص زن و مرد نامحرم با یکدیگر»، گفت: مردم با رقص و پایکوبی شاد نمی شوند، بلکه حل مشکلات آنان و توجه به نیازهایشان سبب شادی آنها می گردد.

حجت الاسلام ناصر احترامی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به بحث نفوذ، اظهار کرد: بدون شک بحث نفوذ، ارتباط مستقیمی با نفاق دارد؛ نفاق شکل ویژه ای از ضربه زدن، شکست دادن و مبارزه علیه حریف است.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست، که مقام معظم رهبری در طول یک دهه گذشته به مناسبت های مختلف نسبت به روش و ابزارهای جدیدی که دشمن برای سلطه به کار می گیرد، هشدارهای مختلفی داده اند.

مسئول مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) خراسان جنوبی، نقش طلاب و روحانیون را در مقابله با نفوذ دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی یک نقش اساسی و کلیدی عنوان کرد و گفت: این نقش زمانی ایفا خواهد شد که حوزه های علمیه و طلاب در جامعه کنونی، چهره واقعی و پشت پرده این فریب خوردگان را نمایان سازند.

حجت الاسلام احترامی ادامه داد: یکی از وظایف مهم روحانیت به ویژه در این برهه از زمان؛ جلوگیری از نفوذ افکار انحرافی درسطح جامعه بخصوص قشر تحصیل  کرده است، که باید با تمام توان با آن مقابله کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی  مبنی بر «عدم اشکال رقص زن و مرد نامحرم با یکدیگر» تصریح کرد: اين گونه مباحث و صحبت ها، با آن همه تاکیدی كه مقام معظم رهبری دارند، در چنين زمانی قطعا موجب جريحه دار شدن افكار عمومی و مردم مومن و انقلابی اين استان شده است و به جز دشمن، كسی ديگر از اين گونه سخنان، خوشحال نخواهد شد.

حجت الاسلام احترامی افزود: این گونه سخنان در واقع به تعبير رهبر معظم انقلاب، همان بازی كردن در زمين دشمن است و به نفع جريان های مخالف نظام اسلامی می باشد.

وی با اشاره به این که پذيرش اين افكار و عقايد جز اين كه به دين و انديشه های اسلامی مردم لطمه بزند، عواقب دیگری به دنبال نخواهد داشت، ابراز کرد: خراسان جنوبی بالغ بر 6 هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ولایتمداری و بصیرت مردم آن، زبانزد خاص و عام است.

مسئول مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) خراسان جنوبی افزود: مردم با رقص و  پایکوبی شاد نمی شوند، بلکه حل مشکلات آنان و توجه به نیازهایشان سبب شادی آنها می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
    0 0
    با سلام بسیارعالی بود.