پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه طلاب، اساتید و مسئولان مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنقر گفت: امروز نوک پیکان حملات دشمنان حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری، شب گذشته در جلسه طلاب، اساتید و مسئولان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، با اشاره به آغاز پذیرش حوزه، اظهار داشت: باید برای جذب طلاب کارهای زیربنایی صورت پذیرد و امیداریم که استقبال نوجوانان و جوانان از حضور در مدارس علمیه بیش از پیش باشد.

وی تصریح کرد: روحانیون وظیفه دارند که افراد علاقمند به حوزه را شناسایی و آنان را برای حضور در مدارس علمیه جذب کنند.

امام جمعه شهرستان سنقر ، بهترین مکان برای جذب طلبه را مدارس آموزش و پرورش و مساجد عنوان کرد و گفت: باید تبلیغات خود را برای جذب جوانان در اماکنی همانند مدارس، مساجد و تکایا بیش از پیش کنیم.

حجت الاسلام صفدری با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب نقش مستقیمی در اعتلای فرهنگ جامعه دارند، افزود: خوشبختانه علاقه مندی مردم به مسایل دینی و قرآنی بسیار زیاد است و همین امر می تواند در تربیت طلاب و مبلغین به ما کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: اگر بتدر مدارس علمیه طلاب و مبلغین توانمندی تربیت شوند، بدون شک پاسخ بسیاری از سئوالات و شبهات دینی که نوجوانان و جوانان دارند، داده خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سنقر در پایان به توطئه های دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نوک پیکان حملات دشمنان به سمت حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب است، پس باید نقشه های مذبوحانه دشمنان را شناسایی و خنثی کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha