جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در جمع بخشدار و مسئولین شهر تاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم وظیفه سنگینی برای مسئولین است و آنان بایدکارهای ماندگاری را در جامعه رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع مسئولین شهرشتان تاکستان که در دفتر امام جمعه برگزارشد، اظهار داشت:  باید توجه مسئولین به اقشار ضعیف و مستضعف و قشر محروم باشد و باید مسئولان برای خدمت رسانی رقابت کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید خدمت رسانی مسئولین نظام جمهوری اسلامی به مردم، الگویی برای سایر کشورهای دنیا باشد و همچنین مسئولین باید از اشراف گرایی بپرهیزند و ساده زیست باشند و مانند سایر مردم جامعه زندگی کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری، نهضت خدمت رسانی به مردم را مبارزه ای بزرگ و سنگین می دانند و معتقدند، باید کارهای عمیق، ماندگار و زودبازده که آثار آن بیشتر متوجه قشرهای مستضعف و محروم می شود، مورد توجه کامل قرار گیرد.

مسئول حوزه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم جزء اهداف اصلی تشکیل حکومت های دینی است.

حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد:  مسئولین باید نسبت به مردم و تعهد خدمتی که به مردم سپرده‌اند احساس مسئولیت کنند، و قطعا مردم هرگاه ببینند مسئولان خدمت بی‌منت و موثر را در دستور کار خود قرارمی دهند می‌توانند یاریگران خوبی در حل مشکلات بوده، لذا مسئولین قدر فرصت ها را در جهت خدمت بیشتر به این مردم شریف بدانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha