پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
درس طلاب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان میاندوآب گفت: پیش بینی می شود که پایه ۱۰ حوزه با مهیا ساختن زیرساخت های آموزشی در سال آینده در این مدرسه راه اندازی شود.

حجت الاسلام محمدرضا بالکانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به استقبال جوانان در ایام ثبت نام برای تحصیل در حوزه علمیه میاندوآب، اظهار داشت: با توجه به رغبت جوانان مومن و متعهد برای ثبت نام در حوزه، با برنامه ریزی و تامین زیرساخت های آموزشی، بسترهای لازم برای ورود این جوانان به حوزه مهیا شود.

معاون مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان میاندوآب افزود: در ترم جدید، ظرفیت پذیرش طلاب در این مدرسه را به تعداد 30 نفر طلبه افزایش دادیم.

وی با تشریح فعالیت های قرآنی این مدرسه، بیان داشت: در این رابطه برنامه حفظ قرآن کریم در مدرسه امام رضا(ع) این شهرستان وجود داشته و هم اکنون سه حافظ قرآنی در این حوزه مشغول تدریس کلام وحی هستند.

حجت الاسلام بالکانی تصریح کرد: هر هفته به مدت سه روز برنامه مکالمه عربی، فعالیت های تئوری و آموزشی و درس اخلاق در این مدرسه انجام می شود.

معاون مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب افزود: از جمله فعالیت های مدرسه این است که پایه 10 حوزه در سال آینده در مدرسه علمیه میاندوآب راه اندازی شود، از سوی دیگر پیش بینی می شود که سطح سه حوزه تا دو سال آینده برای برادران طلبه نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha