جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داعش

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه گفت: داعش و دیگر گروه های تروریستی از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضی کشورهای غربی، به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل کمک مالی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، همایش تکفیری گری و روش های مبارزه با آنها صبح امروز در شهرستان هرسین برگزار شد.

در این مراسم، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه با تاکید بر دشمنی کینه ورزان نسبت به اسلام، بیان داشت: داعش و دیگر گروه های تروریستی از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل کمک مالی می شوند.

وی ادامه داد: همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون باید خطر جنگ نرم و فضاهای مجازی را به نواجوانان و جوانان گوشزد کنند.

خانم دوستی در ادامه به برنامه پژوهشی در مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه اشاره کردو اظهار داشت: برای آشنایی بیشتر جوانان با عقاید منحرف و ضدبشری سعی کرده ایم نمایشگاهی برای بیان حقایق و جنایتهای گروه های تفکری ـ صهیونیستی برپا کنیم.

در این کارگاه یک روزه، دکتر فلاحی، کارشناس شورای علمی پژوهشی استان نیز به عنوان سخنران حاضر شد، و گفت: هدف اصلی این کارگاه یک روزه در صحنه، برداشتن نقاب سیاه تکفیری ها و بیان جنایات آنها در حق مردم و به ویژه در حق شیعیان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha