شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بصیرت

حوزه/ حجت الاسلام مستاجران از برگزاری مسابقه بزرگ سیاسی بصیرت طلبگی ویزه طلاب مدار سعلمیه اصفهان، با هدف بصیرت افزایی طلاب در مباحث سیاسی خبرداد.

حجت الاسلام امیر حسین مستاجران درگفت و گو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر این که مساله «انقلابی گری در حوزه در معرض خطر است»، اظهار کرد: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در راستای فرمایشات رهبری و به منظور بصیرت افزایی طلاب در مباحث  سیاسی، مسابقه بزرگ سیاسی «بصیرت طلبگی» را برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه های با ساختار مسابقه همواره از جذابیت، هیجان و نشاط برخوردارند که باعث جذب مخاطب، می شود و به صورت غیر مستقیم به ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و دانش مخاطب در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، دینی و... منجر می شود، گفت: این مسابقه در مرحله مقدماتی  به صورت گروهی بین تیم های مدارس  برگزار شده و تیم های برتر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

مسئول فرهنگی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: از اهداف مسابقه، دانش افزایی و ارتقای آگاهی های سیاسی، انقلابی و بصیرت افزایی طلاب جوان می باشد، در پایان مسابقات به شرکت کنندگانی که بتوانند در رتبه های اول تا سوم مرحله ی نهایی قرار بگیرند، جوایزی اهداء خواهد شد.

وی افزود: زمان اجرای مرحله مقدماتی مسابقات اسفندماه سال جاری است و مرحله نهایی آن نیمه دوم  فروردین 96 خواهد بود؛ مسابقات در دو سطح مدارس استان و شهرستان ها برگزار می شود، مسابقات سطح استان با قرعه کشی  بین مدارس و در هر منطقه ی شهرستانی یک مسابقه برگزار می گردد، تعداد تیم های شرکت کننده در هر مسابقه در حالت عادی چهار و حداقل سه تیم می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha