شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مسعود هادی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: فاطمه زهرا (س) به عنوان برترين و جامع‌ترين الگوی عالم بشريت در همه ابعاد زندگی است و باید ویژگی های آن حضرت در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود هادی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج، به ضرورت ترویج ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:  حضرت فاطمه(س) همچون كوثر بيكران الهي، به عنوان اسوه و الگوی بی نظیر هميشه سرسبز و حيات‌بخش استمرار داشته و درس وعبرتی برای همه عصرها و نسل‌ها در طول تاريخ خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج با اشاره به اینکه غضب خدای متعال، به غضب حضرت فاطمه زهرا(س) است بیان داشت: حضرت علی(ع) از پیامبر اکرم(ص) نقل نمودند که ایشان فرمودند: خداوند عزوجل به خاطر خشم فاطمه(س)، خشمگین و برای خشنودی و رضایت فاطمه(س) راضی می‌شود و در حدیث دیگر خطاب به حضرت فاطمه(س) فرمودند: خداوند برای خشم تو، خشمگین و برای خشنودی تو، خشنود می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در جامعه اسلامی برخی افراد با اینکه از دارایی مال و ثروت برخوردار هستند ولی آرامش را ندارند؛ فاطمه زهرا(س) آرامش را در معنویت معرفی کرده است.

حجت الاسلام  هادی تصریح کرد: شرح صدر در وجود حضرت فاطمه زهرا(س) نهفته است و ما در جامعه اسلامی علاقه ای که به این شخصیت برجسته داریم یقینی است، چرا که فاطمه زهرا(س) همان طور که می فرمود عمل می کرد.

وی افزود: زندگى آن بانوی بزرگوار براى مسلمان و انسان مؤمن در هر زمان و مکانى به‏ منزله الگویى است که باید بیشتر مدنظر آحاد مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha