پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اخلاق رسانه ای

حوزه/ کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: امروزه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ دین یک ضرورت است و مبلغان باید با نگاه ویژه ای به فعالیت در این عرصه بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام نصیرالاسلام از مدرسان حوزه در این کارگاه در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه ازنا، اظهار داشت: با پیشرفت روز افزون علم و ورود تکنولوژی های نوین ارتباطی، مبلغان و طلاب باید برای تبلیغ در این عرصه همتی مضاعف داشته باشند.

وی افزود: مبلغان و طلاب باید با بهره گیری از سلاح علم و دانش و با تسلط بر فعالیت در این فضا، به سؤالات و شبهات افراد به ویژه نسل جوان پاسخگو باشند.

این پژوهشگر حوزوی ادامه داد: مبلغان و طلاب باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش، به نحو مطلوبی تبلیغ آموزه‌های دین مبین، اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را در فضای مجازی داشته باشند.

کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: امروزه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ دین یک ضرورت است و مبلغان باید با نگاه ویژه ای به فعالیت در این عرصه بپردازند.

حجت الاسلام نصیرالاسلام با اشاره به اینکه باید با برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های سواد رسانه‌ای، طلاب و مبلغان را با نحوه فعالیت هدفمند در این فضا آشنا نماییم، خاطرنشان کرد: با کسب علم و دانش و همچنین نحوه فعالیت در این فضا مبلغان می توانند تبلیغی هدفممند و منسجم به مخاطبان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مبلغان و طلاب باید با تولید محتوای جذاب و هیجان انگیز پیرامون مسائل دینی در گسترش معارف الهی و سیره زندگانی اهل بیت(ع) تلاش نمایند بیان داشت: مبلغان باید از هر فرصتی برای تبلیغ آموزه های اسلام و مکتب تشیع در این فضا استفاده کنند.

کارشناس فضای مجازی در پایان تأکید کرد: مبلغان باید در تبلیغ خود در فضای مجازی و رسانه ای پاسخ های متقن و دلایل دینی و علمی برای سوالات مخاطبان داشته باشند و با هر گونه انحراف اذهان عمومی و گسترش شبهات مقابله نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha