پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توسط اداره کل فناوری اطلاعات مرکز خدمات تأسیس گردید که در دسترس طلاب و روحانیون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توسط اداره کل فناوری اطلاعات مرکز خدمات تأسیس گردید. این سامانه از طریق سامانه سخا در دسترس طلاب و روحانیون قرار گرفته است.
از آذرماه سال 95، فروش نقدی محصولات شرکت اسنوا و با تخفیف ویژه ارائه شده است و در ادامه محصولات شرکت‌های دیگر به این فروشگاه اضافه خواهد شد.
بر اساس این گزارش: برای یک دوره آزمایشی طرح تقسیط کالا از تاریخ 8 اسفند لغایت 27 اسفندماه سال جاری اجرا می‌شود. در این طرح متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ابتدا مراحل دریافت وام خود در سامانه قرض‌الحسنه پیگیری نمایند و سپس مبلغ وام به‌صورت اعتباری به فرد تخصیص داده شده و فرد می‌تواند این اعتبار را در سامانه فروشگاه هزینه نماید.
خاطرنشان می شود: درصورتی‌که مبلغ قابل پرداخت سبد خرید شما بیش از وام دریافتی‌تان باشد مابه‌التفاوت خرید را به‌صورت نقدی از طریق درگاه اینترنتی بانک پرداخت خواهید نمود..

قابل ذکر است: با توجه به تعهد شرکت اسنوا در خصوص ارسال رایگان محصولات، در صورت پرداخت کرایه حمل در زمان تحویل کالا، عکس فاکتور پرداخت و بارنامه را همراه با نام، نام خانوادگی خریدار و شماره کارت بانکی خریدار به شماره 09103917597 از طریق تلگرام ارسال فرمایید. تا نسبت به عودت مبلغ کرایه به حساب شما اقدام گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهناز تهمتن IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    0 0
    فرش میخریم