چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله العظمی بشیر النجفی

حوزه/ آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیوخ عشایر و شخصیت های استان میسان عراق تاکید کردند: پیروان اهل بیت (علیهم السلام) باید با ایتام و به ویژه ایتام بسیج مردمی در ارتباط باشند و جویای احوالشان باشند و با آن ها با لطف و مهربانی رفتار کرده و هر آنچه را در توان دارند به آن ها تقدیم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیوخ عشایر و شخصیت های استان میسان عراق تاکید کردند: پیروان اهل بیت (علیهم السلام) باید با ایتام و به ویژه ایتام بسیج مردمی در ارتباط باشند و جویای احوالشان باشند و با آن ها با لطف و مهربانی رفتار کرده و هر آنچه را در توان دارند به آن ها تقدیم کنند.

ایشان افزودند: ما باید در موضع خود در حمایت از بسیج مردمی به طور ویژه عمل کنیم؛ چرا که آنان قهرمانی و رشادت های بزرگی را در عملیات آزادسازی شهرهای عراق از سیطره تکفیری ها از خود نشان دادند.

آیت الله بشیر نجفی ادامه دادند: ملت عراق با وجود گرایش های دینی، مذهبی و قومی از مقدسات و مردم دفاع کردند، پس دولت باید از خانواده های شهدا حمایت کند و زندگی شرافتمندانه ای برایشان فراهم کرده و در حق آن ها کوتاهی نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha