سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
داعشی‌ها ریاکاران معتاد به مواد مخدر،پورن و بازی‌های خشن

حوزه/ یک عضو سابق داعش کتابی درباره ریاکاری و نفاق در میان اعضای داعش نوشته و از برخی فساد و رسوایی های این گروهک پرده برداشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از اکسپرس، یک داعشی سابق در آلمان که به افراط‌گرایان وهابی پشت کرده  با افشای ریاکاری مذهبی داعشی‌ها، اعلام کرده که اکثر آنان به مواد مخدر، پورن و بازی‌های ویدئویی خشن معتاد هستند.
عرفان پکی که قبلا عضو داعش بوده و تجربیات خود را درباره زیستن در میان داعشی‌ها نوشته است، پرده از رفتار مجرمانه مردانی که خودشان را مسلمانان معتقد و مومن می‌دانند برداشته و حامیان داعش را منافقان و ریاکارانی با استانداردهای دوگانه معرفی کرده است.
به گفته وی بسیاری از آنان پشت مذهب، مخفی شده‌اند تا فعالیت‌هایی چون استفاده از مواد مخدر غیرقانونی، پورنوگرافی و بازی‌های ویدئویی خشن را توجیه کنند.
پکی توضیح می‌دهد که چگونه این گروه با افکار رادیکال ایمان خود را دستکاری می‌کنند تا داشتن یک شیوه زندگی که بر پایه دین اسلام حرام است توجیه کنند. آن‌ها همچنین بهره کشی جنسی از قربانیان‌شان را با گذاشتن واژه «برده» روی آنان توجیه کرده‌اند.
این داعشی سابق مدعی شد که اطلاعاتش توسط منابع امنیتی آلمان به اثبات رسیده است، چرا که بسیاری از ماموران پلیس آلمان هنگام تفتیش خانه‌های مظنونین داعشی در تلفن‌های همراه و کامپیوترهای آن‌ها پورنوگرافی پیدا کرده‌اند.
به علاوه این واقعیت که تکفیری‌های داعشی در قاچاق مواد مخدر دخیل هستند زمانی فاش شد که عامل حمله تروریستی بازار کریسمس برلین یک معتاد و قاچاقچی مواد مخدر بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha