پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد

حوزه / مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد، دوری از توحید را یکی از مشکلات اساسی جامعه امروز برشمرد و افزود: بسیاری از مشکلات ما در جامعه به واسطه کم توجهی به بحث توحید است و متاسفانه کار مناسبی در این راستا صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید حسن میررحیمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد در جمع طلاب استان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(س)کسی است که خداوند می فرماید:«يـا أَحْمَدُ! لَوْلاکَ لَما خَلَقْتُ الْأَفْلاکَ، وَ لَوْلا عَلِىٌّ لَما خَلَقْتُکَ، وَ لَوْلا فاطِمَةُ لَما خَلَقْتُکُما»، مادر بزرگوار ایشان نیز حضرت خدیجه کبری(س)که تمام هستی خود را در اختیار پیامبر(ص)گذاشت تا در راه ترویج دین اسلام استفاده کند.

 مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد ادامه داد: همسر ایشان نیز شخصی بود که حضرت فاطمه(س)به پدر بزرگوارشان فرمودند که اگر مردم همسرم علی(ع)را پذیرفته بودند خداوند جهنم را خلق نمی کرد.  حوزه های علمیه این افتخار و توفیق را دارد که با سربلندی اعلام کند که ما شیعه حضرت علی(ع)هستیم.

وی، دوری از توحید را یکی از مشکلات اساسی جامعه امروز برشمرد و افزود: بسیاری از مشکلات ما در جامعه به واسطه کم توجهی به بحث توحید است و متاسفانه کار مناسبی در این راستا صورت نگرفته است.

حجت الاسلام میر رحیمی در پایان به اهمیت پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: در ایران و سراسر جهان بسیاری از خانواده، جوانان و ... در فضای مجازی و  شبکه های اجتماعی حضور دارند و با سوء استفاده دشمنان از این فضا، همه روزه شبهات مختلف دینی، اعتقادی و ... مطرح می شود، لذا روحانیون و طلاب باید با مجهز کردن خود به علم روز، پاسخگوی شبهات باشند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha