شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: نباید در مقابل دشمنان ساکت بود و لازم است در خط و مشی انبیاء الهی قدم برداشت، گفتند: هر موقع در مسیر انبیاء قدم برداشیم موفق بودیم.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین پورسید آقایی، رئیس مؤسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت، بابیان اینکه نباید در مقابل دشمنان ساکت بود و لازم است در خط و مشی انبیاء الهی قدم برداشت، گفتند: هر موقع در مسیر انبیاء قدم برداشیم موفق بودیم.

 ایشان در ادامه بر احیاء سخنان و دستورات اهل بیت(ع) در جامعه  تاکید کردند و افزودند: برای احیاء فرهنگ لازم است اطلاع رسانی کرد و از ابزار رسانه کمک گرفت؛ رسانه مهمترین ابزار برای تبلیغ است؛ اگر در این مسیر قدم برداریم قطعا می توانیم این آثار را بهتر و بیشتر در اختیار دیگران قرار دهیم.

معظم له با بیان اینکه باید بیت المال در اختیار کسانی باشد که بتوانند استفاده درست و بهینه از آن کنند افزودند: در حال حاضر اوضاع این گونه نیست و باید تلاش کرد وضع به صورتی شود که بتوان به مردم، جامعه و اهل بیت(ع) خدمت کرد. 

 ایشان افزودند: باید کاری کرد فرهنگ ناب اسلام و اهل بیت(ع)، وارد زندگی مردم شود و این نیاز به تلاش و برنامه ریزی دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: لازم است  حوزویان در ترویج دین و زمینه سازی برای ظهور فعالیت های مؤثر تری انجام دهند.

ایشان افزودند: اسلام بر جنگ نرم و سخت برای مقابله با دشمنان تاکید دارد، اهل بیت(ع) ابتدا در مقابل دشمنان  وارد جنگ نرم می شدند بعد اگر حاضر به قبول و پذیرش نمی شدند وارد جنگ سخت می شدند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha