پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسین گنجی

حوزه/ استاد حوزه گفت: مهمترین کاری که شهدای مدافع حرم در این مدت انجام داده اند این بود که باعث انتشار پیام اسلام به سراسر دنیا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین حسین گنجی، در مراسم یادواره شهدای روحانی و مدافع حرم که با حضور جمع کثیری از روحانیون، طلاب و مردم شهیدپرور کرمانشاه، در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، با اشاره به جایگاه بالا و غیرقابل انکار شهداء، نزد پروردگار، اظهار د اشت: جایگاه شهید و شهادت بسیار بالاست و شهدا از مقام و جایگاه والایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند.

وی با بیان این که در شریعت اسلامی، شهید به معنای ناظر می باشد، ابراز داشت: شهدا با کاری که کردند نشان دادند که از قید زندگی مادی و روزمه رها هستند و به دنبال آرمان های والای خود رفتند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شهدا به این علت در نزد خدای خود سربلند هستند و مایه افتخار می باشند و این امر باعث شده که شهدا در ردیف انبیا و اولیا قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین گنجی ادامه داد: مهمترین کار شهدای مدافع حرم، انتشار پیام اسلام ناب به سراسر دنیاست، لذا  روحانیون و طلاب باید در تبین راه شهدا کوششی دو چندان داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha