جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی-مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به نگاه تحولی مدیریت این حوزه بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، حرکت حوزه انقلابی را با دو رویکرد توسعه کمی و ارتقای کیفی مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در دیدار امام جمعه و برخی از مسئولان حوزه علمیه نیشابور با اشاره به اهمیت تحول در حوزه علمیه خراسان و توجه به مدارس علمیه شهرستان ها، ابراز کرد: توسعه سخت افزاری در کنار گسترش نرم افزاری لازمه انجام یک حرکت اساسی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به نگاه تحولی مدیریت این حوزه بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، حرکت حوزه انقلابی را با دو رویکرد توسعه کمی و ارتقای کیفی مهم ارزیابی کرد.

وی با ابراز امیدواری از راه اندازی دروس خارج در حوزه علمیه نیشابور، یادآور شد: کار اصلی در شهرستان ها انجام می شود و مرکز مدیریت پشتیبانی می کند.

عضو شوراي عالي حوزه علميه خراسان به جایگاه علمی نیشابور اشاره و خاطر نشان کرد: احیای گذشته حوزه علمیه این شهر و توسعه ای در شان نظام و تامین انتظارات مقام معظم رهبری مدنظر می باشدو

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمين یعقوبی، امام جمعه نیشابور با اشاره به وضع کمی مدارس علمیه این شهر و تقدیر از زحمت های علمای این منطقه، احداث مدرسه ای بزرگ در حد ظرفیت نیشابور را خواستار شد.

امام جمعه نیشابور به زمینه پشتیبانی مردمی این شهرستان برای احداث مدرسه ای بزرگ در این شهر اشاره و ایجاد مدرسه ای برای دوره سفیران هدایت را از دیگر خواسته های خود عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha