چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حمید علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهد مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان استان قزوین، گفت: طلاب بايد از فرصت ها استفاده کرده و قدر عمر و جوانی خود را بدانند و با مطالعه بیشتر، در امور علمی پیشرفت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی ظهر امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) محبوب‌ ترین فرد نزد رسول خدا(ص) بود. ایشان معصوم سوم و یکی از پنج بانوی قدسی جهان به شمار می ‌رود.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان خاطرنشان کرد: فاطمه (س) بانوی آسمانی اسلام؛ نشانِ شکوه و عظمت و اقتدار پدر بزرگوارش بود، و مادر بزرگوارش خدیجه، برجسته زمان بود.

حجت الاسلام علی بخشی افزود: فاطمه(س) نیز، اخلاق نیک را از پدر گرامی اش به ارث برده است و در خلق و خوی آینه تمام نمای پدر است و در حقیقت فاطمه(س) در دفاع از حقیقت، با صلابت و با شهامت است.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان بر ضرورت  بهره گیری بیشتر طلاب از فرصت ها اشاره کرد و عنوان داشت:  طلاب حوزه باید قدر فرصت‌ها را بدانند و اهتمام ویژه ای به علم‌آموزی داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha