جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلسیطین

حوزه/ جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیل ظهر امروز تعدادی از پایگاه های نظامی وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیل ظهر امروز تعدادی از پایگاه های نظامی وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه را بمباران کردند.

منابع خبری اعلام کردند: جنگنده های رژیم اشغالگر یک پایگاه نظامی وابسته به گردان های "القسام" شاخه نظامی جنبش حماس در وسط نوار غزه را بمباران کردند.

این منابع اشاره کردند: هواپیماهای جنگی پایگاه الشهدا واقع در غرب اردوگاه "النصیرات" را با دو موشک هدف قرار داده و موشک سومی را با هواپیمای بدون سرنشین زده است.

منابع فلسطینی از وقوع خسارت های سنگین در این پایگاه خبر دادند.

بعد از این حمله، یک هواپیمای جنگی بدون سرنشین مرکز دیده بانی وابسته به مقاومت را در شرق شهر "رفح" در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

هواپیماهای جنگی اسرائیل پایگاه های نظامی وابسته به گردان القدس از شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را مورد هدف بمباران قرار داد. همچنین جنگنده های اسرائیل یکی از پایگاه گردان القدس در شمال غزه را بمباران و توپخانه رژیم، یک زمین کشاورزی خالی را در محله الزیتون شرق نوار غزه هدف آتش خود قرار داد.

منابع عبری مدعی شدند که از سمت غزه موشکی به یک منطقه کشاورزی در نقب غربی پرتاب شده که خسارتی در پی نداشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha