جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 409965
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
دیدار کارگردان معمای شاه با امام جمعه قم

حوزه/ محمد رضا ورزی، کارگردان سریال معمای شاه، با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار محمد رضا ورزی، کارگردان سریال تاریخی معمای شاه گفت: زمانیکه ساخت سریال های تاریخی شروع می شود و مستندات تاریخی موضوع مورد نظر انباشته از مطالب مختلف و مفصل و اسناد زیادی می باشد بهتر است به صورت تک بعدی و تخصصی پرداخته شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن قدردانی از سریال معمای شاه و کارگردانی محمد رضا ورزی اظهار داشت: شما ذخیره انقلاب هستید و می توانید در کارهای تاریخی بعدی خود نیز موفق عمل کنید و به صورت تخصصی به مباحث تاریخی بپردازید و مسلما در این سریال با توجه به حجم زیاد اسناد ومدارک هم نسبت به رژیم پهلوی و هم نسبت به انقلابیون و یاران امام خمینی(ره) امکان نمایش دادن همه افراد نبود و این امری عادی می باشد.
خاطر نشان می شود در پایان دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به پاس قدردانی از زحمات این کارگردان، یک جلد کلام الله مجید چاپ آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها را به وی اهدا کرد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha