پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 امامزاده مامانیک

حوزه/ مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: حضور مبلغان در امامزادگان، موجب ارتقاء دانش دینی و فرهنگی مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد بیرانوند، صبح امروز در نشست خبری طرح آرامش بهاری در جمع خبرنگاران، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شخصیت والای بزرگ بانوی نمونه اسلام از ابعاد گوناگون باید مطالعه و بررسی شود چرا که الگوگیری از سیره زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) برای همه عالم، نور و معرفت و هدایت است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم ۳۳ آیه در شان مقام و منزلت حضرت زهرا(س) بیان شده است تصریح کرد: رسول گرامی اسلام(ص) نیز در اثبات نبوتش در مباهله از سرمایه وجودی دخترش صدیقه طاهره(س) استفاده نمود.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اینکه مبلغان و روحانیون در طول سال با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی به ارتقاء معرفت مخاطبان کمک می نمایند خاطر نشان کرد: در ایام نوروز نیز مبلغان با حضور در بقاع متبرکه استان لرستان ضمن ارائه مشاوره به مسافران در زمینه های گوناگون برنامه های دینی و فرهنگی را با هدف ارتقاء دانش دینی و سرگرمی مخاطبان بویژه کودکان اجرا می نمایند.

حجت الاسلام محمد بیرانوند در پایان با اشاره به اینکه مدیران و معاونان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها باید زمینه زیرساخت های حضور و اسکان میلغان را بصورت مطلوب در جوار امامزادگان فراهم نمایند گفت: امید می رود جایگاه‌های حضور مبلغان در ایام نوروز، در اماکن شلوغ و پرتردد صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha