جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایام فاطمیه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر، از اعزام ۵۰۹ مبلّغ و مبلغه استان بوشهر در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، این ایام را بهترین فرصت برای تبیین سبک زندگی اسلامی و تشریح ابعاد مختلف شخصیت عبادی و سیاسی و اجتماعی آن حضرت عنوان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی مناسب برای دستیابی به سعادت ذکر کرد و افزود: بر همه دلسوزان و اقشار مختلف و دستگاه های فرهنگی لازم است با استفاده از این فرصت و با بسترسازی های لازم این شخصیت بزرگوار را بیش از پیش در سطح جامعه معرفی کنند.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که بیش از 509 مبلّغ در سراسر استان در ایام فاطمیه به امر تبلیغ معارف فاطمی و عزاداری شهادت آن حضرت (س) می پردازند، گفت: 480 نفر از مبلغین و مبلغات بومی و 29 نفر اعزامی از خارج استان هستند که از طرف این اداره کل به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر جذب نوجوانان و جوانان و تعامل به زبان امروزی در راستای تبیین معارف اسلامی و فاطمی را از اولویت های تبلیغ مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: 365 نفر مبلغ و تعداد 144 نفر مبلغه در سطح استان بوشهر در زمینه تحقق این مهم فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha