جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه کمیسیون فرهنگی در یزد

حوزه / جلسه کمیسیون فرهنگی یزد با موضوع «حوزه انقلابی»، مدیر حوزه علمیه استان و دیگر اعضای آن، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛، جلسه کمیسیون فرهنگی یزد با موضوع «حوزه انقلابی»، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان و دیگر اعضای آن در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد گزارشی از فعالیت هایی این مرکز در زمینه حوزه انقلابی را برای اعضای این کمیسیون بیان کرد.

در ادامه پیشنهاداتی از سوی اعضای کمیسیون فرهنگی یزد مبنی بر رونق مباحثات و کرسی های آزاد اندیشی در حوزه های علمیه، ارائه فراخوان هایی از خدمات متقابل حوزه و دانشگاه و انقلاب اسلامی در این نشست مطرح گردید.

دعوت از اساتید صرف و نحو برای تبیین جایگاه علوم حوزوی، برگزاری جشن های انقلاب به صورت باشکوه و دعوت از علمای انقلابی برای انتقال تجربیات خود به نسل جوان و همچنین دعوت از شخصی عارف به منویات مقام معظم رهبری درجهت تبیین حوزه انقلابی برای اساتید، کادر و طلاب از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha