جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ادیب

حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: صدیقه کبری (ع) در دفاع از حق و ابطال باطل به هیچ عنوان در سایه شخصیت عظیم و بی نظیر خود ننشست و سکوت اختیار نکرد و به نوعی حق را تنها نگذاشت .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، صبح امروز  همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) در مصلای بزرگ حضرت ولی عصر(عج) زرین شهر با اشاره به اینکه فاطمه زهرا(س) نقش بارزی در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت داشته است، اظهار کرد: تمامی ادیان جهان قبول دارند که حضرت زهرا (س) بانوی اول جهان هستی است.

وی عنوان کرد: مردم دنیا به صورت غیرقابل باوری به سمت اسلام و اهل بیت (ع) در حال حرکت بوده و سیره و منش آنها را در سرلوحه زندگی و رفتار خود قرار داده و با نگاهی واقعی و خردمندانه به سمت اسلام می آیند.

این کارشناس مذهبی به شخصیت منحصر بفرد حضرت زهرا (س) در دفاع از حق اشاره کرد و افزود: صدیقه کبری (ع) در دفاع از حق و ابطال باطل به هیچ عنوان در سایه شخصیت عظیم و بی نظر خود ننشست و سکوت اختیار نکرد و به نوعی حق را تنها نگذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) با تحمل هجمه های سنگین از طرف کفار زمان، هیچ گاه از بیان حق و دفاع از اسلام و قرآن کوتاه نیامده و همواره در برابر منافقین شیطان صفت ایستادگی  و از حق و حقیقت دفاع نمودند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) برای رسیدن به هدف خود که همان عظمت اسلام و مسلمین بود جان فشانی و فداکاری های بزرگی را انجام دادند تا ما امروز شاهد پویایی و سربلندی دین مبین اسلام در جهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha