پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نفوذ دشمن

حوزه / حسینی نسب، ورود افراد غیرانقلابی به حوزه های علمیه را یکی از روش های نفوذ برشمرد و اذعان داشت: در صورت از اجرایی شدن این توطئه شوم، دشمن اهداف خود را که نابودی و از بین بردن انقلاب و حوزه های عملیه است، عملی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سید محمد حسینی نسب در جلسه کمیسیون فرهنگی در حوزه علمیه یزد با بیان اینکه خاستگاه این انقلاب حوزه بوده است گفت: رهبر انقلاب و شخصیت های بزرگ قبل و پس از آن نیز خروجی های حوزه بودند.

استاد حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینک دشمن به خوبی این مسئله را فهمیده و به هیچ عنوان حاضر نیست که دست از دشمنی با انقلاب و حوزه بردارد، افزود: حوزه یک نهاد علمی ، فرهنگی است و برخورد با این گونه نهادها متناسب با خود آن است که البته استعمار تجربه برخورد فیزیکی را در زمان رضا خان داشته که موفقیتی برایشان حاصل نشد.

وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مسئله نفوذ، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در این سال های اخیر بارها و بارها بر مسئله نفوذ تاکید کردند زیرا با آن بینش عمیق خود به اهمیت این مسئله واقف هستند.

 حسینی نسب، ورود افراد غیرانقلابی به حوزه های علمیه را یکی از روش های نفوذ برشمرد و اذعان داشت: در صورت از اجرایی شدن این توطئه شوم، دشمن اهداف خود را که نابودی و از بین بردن انقلاب و حوزه های عملیه است، عملی می کند.

استاد حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حوزه یک نهاد دینی و عملی فرهنگی است ابراز کرد: برای از بین بردن نهاد علمی فرهنگی مانند حوزه، علوم و دانش آن را زیر سؤال می برند.

وی با اشاره به راه های جلوگیری از نفوذ دشمن به حوزه اظهار کرد: گزینش افراد ورودی به حوزه از نظر فکری، اخلاقی، اعتقادی و ...» ، « تبیین جایگاه علوم حوزوی برای اساتید حوزه» و یکی از مهمترین مسائل در این خصوصگزینش دقیق طلاب جدید الورود به حوزه است.

انتهای پیام/313/23 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha