پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهرداد بذرپاش

حوزه/ بانک‎ها علت بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور شده اند، نظام بانکی ایجاد شد که کمک حال اشتغال و صنعت باشد ولی به بار و مشکل مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در دیدار با مراجع عظام تقلید و علما با ذکر این مطلب باید در سیر چهار دهه انقلاب اسلامی نظری جدید افکنیم گفت: پس از این چهاردهه اصلی ترین تهدید را میتوان در ناکارآمدی اقتصادی بیان کرد.

وی با ذکر این مطلب انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی کمترین حوزه نفوذ را داشته است، افزود: اصلی ترین تهدید امروز جامعه ما ناکارآمدی اقتصاد کشور است؛ اگر موضوعی بخواهد بلایی بر سرکشور بیاورد، القای ما نمیتوانیم به خصوص در بین نسل جوان است.

مدیر مسئول وطن امروز با بیان اینکه امروز بانک ها در کشور حکومت می کنند عنوان کرد: بانکها علت بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور شدند؛ نظام بانکی ایجاد شد که کمک حال اشتغال و صنعت باشد ولی به بار و مشکل مبدل شده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نسل سوم و چهارم با امواجی از شبهات مواجه هستند و همه مسایل را به خوبی میبینند؛ کشور ما با امواج وسیع شبهاتی است که هر لحظه بر کشور ما بارش دارد.

وی افزود: اصلی‏ ترین چیزی که دشمن به دنبال نهادینه کردن آن است عدم کارآیی نظام است و به همین دلیل همه هم و غم ما باید حل کردن مشکلات کشور در عرصههای مختلف باشد که برای این مساله باید چارهای اندیشید.

مدیر مسئول وطن امروز اظهارکرد: 5 برنامه توسعه در کشور اجرا شده است که اثرگذاری آن بسیار کم است؛ سالی 250 تا 260 هزار میلیارد بودجه عمومی مصرف میشود که اگر با هر معیاری نگاه کنیم نباید این همه بیکار داشته باشیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروز با مسئولینی طرف هستیم که هرجا سوالی از آنها میشود یا به گذشته ارجاع می دهند و یا مشکل را به طرف خارجی باز میگردانند؛ این مساله ناامیدی را تشدید میکند.

وی افزود: برخی مسئولان کشور مرتبا تجویز میکنند که فرزندانتان را به خارج بفرستید، زیرا اعتقادی به ساختن کشور ندارند.

مدیر مسئول وطن امروز اظهارکرد: مردم ما از جمهوری اسلامی، باید کارآمدی مضاعفی در حل مشکلات ببینند؛ فضای انتخابات آینده باعث رونق گرفتن بحثهای این گونه است؛ نباید به دنبال دو قطبی کردن مردم باشیم و نباید دین مردم را محل رقابت انتخاباتی کنیم، بلکه باید این صحنه را به رقابت خدمت بکشیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رقابت نامزدها باید بین برنامهها و طرحهای مفید و کارآمد باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha