سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مراسم افتتاح نمایندگی بیمه آسیا در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پردیسان صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاح نمایندگی بیمه آسیا در مرکز خدمات حوزه علمیه نمایندگی پردیسان صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مسئولان مرکز خدمات در این نمایندگی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم در این مراسم به حضور 12 هزار طلبه متأهل در منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: به دلیل جوان بودن قشر طلبه در پردیسان مشکلات درمانی زیادی در این منطقه نداریم، اما با توجه به افزایش روز به روز جمعیت، گسترش فعالیت در بخش بیمه خدمات درمانی امری ضروری است.
وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در نمایندگی پردیسان تصریح کرد: در اجرای امور مهارت افزایی و سایر خدمات رفاهی به توفیقاتی نائل شده‌ایم و خدمات بیمه‌ای با سرعت خوبی پیش می‌رود.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم توجه به امکانات و تجهیزات نمایندگی بیمه آسیا در پردیسان را از امور مهم به شمار آورد و افزود: یکی از اهداف افتتاح این نمایندگی برای رسیدگی به امور خودرو و مباحث بیمارستانی طلاب این منطقه است.
حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی از توجه مطلوب شرکت بیمه آسیا به مرکز خدمت قم تشکر کرد و گفت: برخی از گرایش‌های پزشکی نظیر دندان‌پزشکی، گوارش و جراحی فک در خدمات بیمه‌ها غریب بوده است و باید توجه بیشتری به آن شود.
همچنین، حجت الاسلام و المسلمین عدالت مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات به ضعف ارائه خدمات درمانی در پردیسان اشاره و بیان کرد: می‌توان گفت در بحث خدمات درمانی، پردیسان یکی از مناطق محروم است و تلاش می‌کنیم تمام خدمات ارائه شده به طلاب در قم، در پردیسان نیز ارائه شود.
وی به تأسیس مراکز درمانی در منطقه پردیسان تأکید کرد و افزود: اگر طلاب برای حل مشکلات خود به نمایندگی پردیسان مراجعه کنند، نمایندگی بیمه آسیا در مرکز خدمات قم با مراجعه کمتری مواجه خواهد شد و در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به طلاب موفق‌تر خواهد بود.
در ادامه جلسه، دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه آسیا ضمن تشکر از زحمات مدیران مرکز خدمات گفت: قرارداد طلاب جایگاه ویژه‌ای در نزد بیمه آسیا دارد و از اینکه در بحث قرارداد شرمنده مرکز خدمات نیستیم احساس غرور می‌کنیم.
وی تفکیک خدمات بیمه‌ای پردیسان از قم را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: امید است مدیریت ارائه خدمات بیمه‌ای در این نمایندگی همانند قم به شکل مناسبی صورت گیرد.
همچنین، حجت الاسلام و المسلمین بخشایشی سرپرست مرکز خدمات نمایندگی پردیسان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: قشر طلاب و روحانیون ساکن پردیسان را جوانان تشکیل داده‌اند و از این رو می‌طلبد این منطقه در ارائه خدمات موردتوجه بیشتری قرار گیرد.
وی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و بیان کرد: امید است خدمات درمانی در این نمایندگی به بهترین شکل انجام شود تا نیاز نباشد طلاب و روحانیون برای انجام امور بیمه‌ای به ساختمان مرکزی مرکز خدمات در قم مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha