چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت زهرا(س)

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کاشان با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی حضرت فاطمه(س)، گفت: نجات جامعه در الگوبرداری از ام ابیها(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام حسامی، امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) که با حضور معاونین و اساتید حوزه علمیه کاشان برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ عالم اسلام اشاره کرد و گفت: حقیقت بندگی خدا در مقام حضرت زهرا(س) وجود دارد.

وی با بیان این که تمام سیر بندگی خدا، در معرفت حضرت زهراء(س) به دست می آید، افزود: براساس فرمایش امام خمینی(ره)، کسی نمی تواند درمسیر بندگی خدا، به عرصه سیر و سلوک، قدم بگذارد مگر با واسطه حضرت زهراء(س)؛ این مهم به دلیل نور معرفتی است که در وجود ایشان وجود دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کاشان، شفای دردهای تمام جوامع بشری را در پناه بردن به اهل بیت(ع)، خصوصا صدیقه طاهره  فاطمه زهراء(س) دانست و گفت: با توجه به اینکه امام زمان(عج)، حضرت زهرا(س) را الگوی تمام عیارخود می داند، جامعه بشری نیز باید نجات خود را در الگو برداری از شخصیت  متفکر، بصیر و شاخص حضرت زهراء(س) جستجو کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha