جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روشندل

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان از برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) از سوي شوراي عالي و مدیریت حوزه، ۱۲ اسفند، در مدرسه علميه آيت الله العظمی خوئي(ره) مشهد خبر داد.

حجت الاسلام علی روشندل، مسئول اداره روابط عمومي حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر گفت:  مراسم عزاداری و ذكر فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) از سوي شوراي عالي و مدیریت حوزه علميه خراسان با سخنرانی توليت آستان قدس رضوي روز پنجشنبه 12 اسفند 95 برابر با سوم جمادی الثانی از ساعت 8 تا 10 صبح در مدرسه علميه آيت الله العظمی خوئي(ره) برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم حضرات آیات، اساتید، فضلا، روحانیون و طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه حضور دارند، خاطر نشان كرد: در اين مراسم نوراني حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي، توليت آستان قدس رضوي و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان سخنراني خواهد کرد و ذاكران و مرثيه خوانان اهل بيت(ع) به ذكر مصيبت و تعزيه خواني خواهند پرداخت.

‌حجت الاسلام  روشندل با بيان اينكه حضرت فاطمه(س) ريشه، اصل و اساس ولايت و عصمت و حقيقت امامت است، گفت: بیان فضائل آن حضرت بركات بسياري به دنبال دارد که موجب بصيرت عميق انسان نسبت به حوادث و وقايع تاريخي مي شود و زمينه كسب تقوا و فضيلت را در انسان مضاعف مي كند.

وی از حضرات آيات، علما، اساتید، فضلا، روحانیون و طلاب برادر و خواهر  خواست تا با شرکت در این مراسم با شکوه، از فضای نورانی این برنامه بهره ببرند و به محضر حضرت رضا(ع) و بقیه الله الاعظم(عج) عرض تسلیت داشته باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha