شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
«سید صالح انصیف» از علمای شیعه عربستان

حوزه / «حجت الاسلام و المسلمین سید صالح انصیف» یکی از علمای شیعه منطقه قطیف و جزیره تاروت در شرق عربستان بامداد امروز(چهارشنبه) در سن ۶۸ سالگی پس از طی یک دوره بیماری طولانی مدت، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، «حجت الاسلام و المسلمین سید صالح انصیف» یکی از علمای شیعه منطقه قطیف و جزیره تاروت در شرق عربستان بامداد امروز(چهارشنبه) در سن ۶۸ سالگی پس از طی یک دوره بیماری طولانی مدت، دار فانی را وداع گفت.

منابع خبری شیعیان عربستان اعلام کردند که پیکر مرحوم سید انصیف از جلوی مسجد «الفتح» در شهرستان«الربیعیه» واقع در جزیره تاروت تشییع خواهد شد.

خاطر نشان می شود مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید صالح انصیف، مسیر علمی خود را با مهاجرت به نجف اشرف آغاز کرد و سپس به قم آمد و  در سال ۱۴۰۱هجری قمری به عربستان بازگشت و به ادامه تحصیل و تدریس پرداخت.

از اساتید سید صالح انصیف می توان به «شیخ حسین العمران»، «سید طیب الجزائری»، «شیخ محمود المحسنی» و «شیخ محمد الغروی» اشاره کرد.

خبرگزاری حوزه ارتحال این عالم شیعی را به حوزه های مقدسه قم و نجف، شیعیان عربستان و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می گوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha