جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت و احیای دین مبین اسلام که میراث پدر بزرگوارش حضرت ختمی مرتبت (ص) بود، به شهادت رسید و به همگان نشان داد که باید برای دفاع از حریم ولایت تا پای جان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، شامگاه جمعه در مصلای زرین شهر اظهار کرد: هرکس به شعائر اسلامی اهمیت بدهد، نشان از تقوای قلبی اوست.

وی افزود: رسالت انسان مسلمان آن است که تسلیم حضرت حق باشد از سوی دیگر اصل امامت و نبوت محور حاکمیت دینی است و صدها آیه در باب آن نازل شده است و از این جهت این مهم همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت مرزی نمی شناخت، ادامه داد: حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهرا (س) برای دفاع از ولایت و امام زمان خویش یعنی امیرمومنان علی بن ابی طالب (ع) و گرفتن حق خاندان عصمت و طهارت (ع) و احیای دین مبین اسلام که میراث پدر بزرگوارش حضرت ختمی مرتبت (ص) بود، به شهادت رسید و به همگان نشان داد که باید برای دفاع از حریم ولایت تا پای جان ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک اضافه کرد: آن حضرت با فدا کردن خود باعث شد که ثمره سالها تلاش و کوشش پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع) در برپایی حکومت اسلام راستین برای مسلمانان واقعی حفظ شده و چهره واقعی مدعیان اسلام و غاصبان خلافت برای همگان روشن شود و مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت و روسیاهی آن برای غاصبان و هتک حرمت کنندگان تا ابد در تاریخ باقی بماند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید با الگو گرفتن از حضرت صدیقه طاهره (س) برای حفظ اسلام و امامت با تمام وجود خود را فدای این امر مقدس بنماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha