چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمنان با گسترش بی بند و باری به دنبال سست کردن پایه‌های اعتقادی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) الگویی کامل برای تمام انسان‌ها به‌ویژه زنان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: دشمنان پس از ناکامی در عرصه‌های مختلف به فکر آن افتادند تا اعتقادات و پایه‌های دینی مردم را سست کنند.

وی از خانواده به‌عنوان اساسی‌ترین نهاد در شکل گیری جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: در همین جهت است که دشمنان بنیاد خانواده را نشانه رفته‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش حجاب و عفاف در حفظ جامعه از پلیدی‌ها گفت: دشمنان اهمیت این موضوع را به خوبی دریافته‌اند و در این راستا برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی در پایان با بیان اینکه دشمنان با گسترش بی بند و باری به دنبال سست کردن پایه‌های اعتقادی در جامعه هستند، اظهار داشت: مسئولین و همچنین خانواده ها باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند تا در آینده با مشکلات جدی روبه رو نشویم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha