شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 410223
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کتاب مطهرﺓ قرآن

حوزه/ کتاب "مطهرﺓ قرآن" پژوهشی در عصمت حضرت زهرا سلام الله علیها از منظر قرآن و روایات به قلم حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام ‌جمعه شهرستان قشم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» کتاب مذکور دارای سه بخش با عناوین «کلیات و امور مقدماتی»، «عصمت فاطمی در قرآن» و «عصمت فاطمی در روایات» می باشد که هر یک مشتمل بر چندین فصل بوده و با بهره گیری از آیات قرآن و روایات به اثبات عصمت حضرت زهرا(س) پرداخته است.

در این کتاب آمده است: بر محققان منصف و بی غرض پوشیده نیست که افزون بر آیات قرآن، در منابع تفسیری شیعه و اهل سنت نیز صدها حدیث و روایت در شأن و منزلت حضرت زهرا(س) وارد شده است که نقشی اساسی در شناخت آن بزرگ بانوی جهان و یگانه دختر پیامبر اسلام(ص) دارد و می تواند افراد را به عصمت آن حضرت، رهنمون باشد؛ اما دریغ شبهه افکنی ناآگاهان و مخالفان، موجب غبارآلود شدن فضای فکری مسلمانان نسبت به فهم رویات و آیات قرآن گردیده و اذهان عموم را از عصمت آن نور مقدس، منحرف ساخته است.

کتاب "مطهرﺓ قرآن" پژوهشی در عصمت حضرت زهرا سلام الله علیها از منظر قرآن و روایات به قلم حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام ‌جمعه شهرستان قشم از سوی انتشارات یاقوت سپاهان اصفهان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha