جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ شهابی گفت: امروز آل خلیفه از هر زمان دیگری ضعیف تر شده است و به همین خاطر است که از مزدوران پاکستانی و اردنی و ترک کمک گرفته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید الشهابی از فعالان انقلابی بحرین گفت: سخنانی که نمایندگان آل خلیفه در شورای حقوق بشر در ژنو بیان کردند دروغ است و شهدای انقلاب بحرین و جراحت های موجود بر پیکر آنها این دروغ ها را رسوا می کند.

وی افزود: سیاست تطهیر خویش از جنایت، سیاستی است که آل خلیفه آن را از کارشناسان انگلیسی فراگرفته اند، اما این سیاست دیگر سودی برای آنها ندارد، چون مردم بحرین شاهد جنایت های آنها هستند و پیکرهای شهدا و قربانبان، راستگوتر از آل خلیفه و سیاست های آنها است.

یوسف بوجیری فرستاده آل خلیفه در شورای حقوق بشر در ژنو ادعا کرده بود که نظام بحرین کاری با انقلابیون و شرکت کنندگان در نشست های ژنو ندارد و آنها را مورد پیگیرد قرار نمی دهد و وجود هرگونه شکنجه در زندان ها را تکذیب کرده بود.

اما در مقابل میشل فورست گزارشگر سازمان ملل در مورد اوضاع مدافعان حقوق بشر در گزارش خود درباره اوضاع حقوق بشر در کشورهای مختلف از جمله بحرین از سخت گیری های آل خلیفه علیه مدافعان حقوق بشر خبر داده بود.

شهابی در ادامه، اظهارات نماینده آل خلیفه در ژنو را مقتضای مزدوی او برای آل خلیفه دانست و افزود: مردم آماده احیاء سالروز اشغال بحرین توسط نیروهای عربستان و امارات در نیمه ماه مارس هستند.

وی ادامه داد: امروز آل خلیفه از هر زمان دیگری ضعیف تر شده اند و به همین خاطر است که از مزدوران پاکستانی و اردنی و ترک کمک گرفته اند، اما مردم اصیل بحرین بیش از پیش خواستار آزادی و حقوق قانونی و مشروع خود هستند و اکنون کار به جایی رسیده که در بحرین دو جبهه روبروی هم قرار گرفته اند: جبهه مردم و جبهه اشغالگران.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha