پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی-مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: کشورهای مسلمان اعم از اهل سنت و اهل تشیع باید توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین برادران دینی را به خوبی درک کرده و با حفظ وحدت و یکپارچکی، مانع نفوذ دشمن شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه گفت: امروز دشمنان اسلام با طرق مختلف به دنبال تضعیف نظام و ارکان آن هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی، افزود: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی همه باید با بصیرت و هوشمندی راه های نفوذ دشمنان خارجی و داخلی را ببندیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان اصلی ترین ترس معاندان و دشمنان اسلام است، عنوان کرد: یکی از روش‌های دشمنان که نخ نما هم شده، تضعیف باورهای دینی و ملی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری به نام اسلام، سعی دارند که از دین ناب محمدی، چهره ای خشن و ترسناک نشان دهد.

مدیر حوزه علمیه استانکرمانشاه افزود: امروز استکبار به خوبی دریافته که تنها سد و سنگر در مقابل زیاده خواهی او، جمهوری اسلامی است، به همین دلیل در حال حاضر منطقه خاورمیانه به کانون جنگ و فعالیت تروریست های تربیت شده دست آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: کشورهای مسلمان اعم از اهل سنت و اهل تشیع باید توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین برادران دینی را به خوبی درک کنند و یا حفظ وحدت و یکپارچکی مانع از نفوذ دشمن و نقشه های پلید آنها شوند.

این استاد حوزه ادامه داد: اگر می خواهیم که تمامی توطئه های دشمنان دین خدا و اسلام را نقش بر آب کنیم؛ باید برای جهانگیر شدن دین اسلام در سراسر جهان تلاش کنیم و دین شناسان و مبلغان متبحر و مجرب تربیت نماییم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود عنوان کرد: بی شک آینده دنیا به دست صاحبان اصلی خود خواهد رسید و منجی عالم بشریت تمامی معادلات کفار و دشمنان دین خدا را برهم خواهد زد و نظام عدل و عدالت را  در جهان حکمفرما خواهد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha