پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش والدین طلاب مجرد در یزد

حوزه / معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد به مناسبت هفته تربیت اسلامی، همایش والدین طلاب یزدی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ به مناسبت هفته تربیت اسلامی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد همایش والدین طلاب مجرد را برگزار می کند.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به هدف از برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه خانواده ها سال ها تلاش و زحمت کشیده اند و برای رشد معنوی و موفقیت فرزند خود حوزه علمیه را انتخاب کرده اند و پای در عرصه بزرگ مردان تاریخ سازی همچون آیت الله العظمی برودجردی و حضرت امام خمینی(ره) گذاشته اند، لذا این امر برای اینکه به سرانجام هدف و مقصود خود برسد، لازمه آن این است که مقدماتی در خصوص اهداف حوزه علمیه از لحاظ تربیتی ، اخلاقی و هم آموزشی فراهم گردد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد ادامه داد: در همین با دعوت از آیت الله محمدرضا ناصری نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقدام به برگزاری همایش والدین طلاب مجرد در استان یزد کردیم.

وی اظهار داشت: این همایش یک شنبه 15 اسفندماه از ساعت 16:30 الی 19 همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در دفتر آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد واقع در خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان مجیبیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha