شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان، با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، طلاب را به برنامه ریزی دقیق و استفاده از فرصت ها توصیه کرد و گفت: برای کسب شرح صدر باید ذاکر بود و ذاکر بودن راهی جز به یاد خدا بودن در قلب و زبان ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان، با بیان ویژگی انسان های مومن گفت: اگر خداوند متعال به کسی شرح صدر عنایت کند، مثل کسی است که فوق نور خداست و وظیفه روحانیت این است که هم خودش نور باشد هم دیگران را نورانی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تعریف شرح صدر در اسلام (استعداد، ظرفیت، قابلیت پیدا کردن برای نزول برکات و تحمل مشتقات) اظهار داشت: برای کسب شرح صدر باید ذاکر بود و ذاکر بودن راهی جز به یاد خدا بودن در قلب و زبان ندارد.

وی، حضرات آیات بهجت(ره)، بها الدینی (ره) و خوشوقت(ره)، را از جمله اساتید مؤثر در زندگی خود دانست و خاطرنشان کرد: ما به سپردن حرف های این بزرگان به دل و جان درس می خواندیم، به صورتی که با کتاب به خواب می رفتیم و با کتاب بیدار می شدیم.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، طلاب را برنامه ریزی دقیق و استفاده از فرصت ها توصیه کرد و گفت: از تعطیلات به خوبی استفاده کنید که بسیاری از بزرگان از همین تعطیلات به جایی رسیدند.

در ابتدای دیدار، حجت الاسلام حسن مصلح، مسئول مدرسه سفیران هدایت امام حسن مجتبی(ع) برازجان، گزارشی از عملکرد این مدرسه را ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha