شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرجعیت علمی

حوزه/ سلسله همایش های «مرجعیت علمی و فصل تحول علوم انسانی» با حضور شخصیت های حوزوی و دانشگاهی در عرصه علوم انسانی ۱۵ اسفندماه جاری در دانشگاه امام رضا(ع) افتتاح می شود.

حجت الاسلام مسعود عمرانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» پیرامون این همایش گفت: در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر وجود قابلیت جمهوری اسلامی ایران در قله علم و مرجعیت علمی دنیا این همایش برگزار می شود .

وی افزود: با توجه به دغدغه تولیت آستان قدس رضوی  مبنی بر وجود ظرفیت در ایجاد مرجعیت علمی حول محور عالم آل محمد(ص)، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با تشکیل دبیرخانه مرجعیت علمی و تحول علوم انسانی برای تبیین چیستی مرجعیت علمی و خطوط راهبردی الگوی سند مرجعیت از دیدگاه رهبری  را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام مسعود عمرانی در این باره افزود: سلسله نشست های مرجعیت علمی و اسلامی سازی علوم را با همکاری همه دانشگاه ها و مرارکز علمی و حوزوی در آینده  برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، افتتاحیه سلسله همایش های «مرجعیت علمی و فصل تحول علوم انسانی» ساعت 8 صبح روز یکشنبه در محل سالن همایش های دانشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/313/24

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha