جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ کمیته امداد امام خمینی(ره) باید به دور از هرگونه برنامه های سیاسی، جناحی و حزبی، در جهت رفع مشکلات مردم و اقشار ضعیف قدم بردارد و وارد جریانات سیاسی نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد، در سالروز تاسیس این نهاد که در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از یادگاران امام راحل و نهادی است که در رفع فقر و محرومیت در جامعه نقشی پررنگ دارد.

وی با بیان این که کمیته امداد، با تلاش در جهت رفع محرومیت ها به خانواده ها و اقشار ضعیف جامعه یاری می رساند، گفت: داشتن روحیه جهادی و اخلاص، از ویژگی های بارز کارکنان این نهاد مردمی در خدمت به جامعه است.

امام جمعه بروجرد افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره)، نهادی برخاسته از بطن انقلاب است و باید همواره روحیه جهادی خدمت در این نهاد حفظ و ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، استقرار عدالت و از بین بردن فاصله طبقاتی از جمله اهداف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در این راستا اقدامات ارزشمند و چشم گیری از خود به جا نهاده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره)، باید در راستای جلب مشارکت های مردمی، اقدامات عمیق تر و گسترده تری را انجام دهد، خاطر نشان کرد: ریشه موفقیت های کمیته امداد، در جلب بیشتر مشارکت های مردمی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد باید در راستای خودکفایی خانوارهای زیر پوشش، برنامه های موفقی ارائه دهد بیان داشت: خارج نمودن افراد زیر پوشش باید با اجرای برنامه های کارشناسی و دقیق، با هدف ایجاد خودکفایی صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید به دور از هرگونه برنامه های سیاسی، جناحی و حزبی، در جهت رفع مشکلات مردم و اقشار ضعیف قدم بردارد و وارد جریانات سیاسی نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha