پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه کارگروه تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، بر تبلیغ چهره به چهره، به عنوان یکی از مؤثرترین روش های تبلیغی و جذب افراد به حوزه های علمیه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، پیش از ظهر امروز، در جلسه کارگروه تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر،  که در سالن جلسات حوزه علمیه این استان برگزار شد، اظهار داشت: ممکن است بسیاری از مردم با نحوه تحصیل طلاب در حوزه های علمیه آشنا نباشند، و بدین جهت نیاز است بروشورهایی در باب معرفی بهتر حوزه های علمیه در بین مردم تهیه و در اختیار عموم قرار داده شود.

معاونت تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، پیشنهاد شناسایی اساتید مجرب جهت اجرای برنامه در راستای تبلیغات پذیرش را مطرح کرد و گفت: تبلیغات چهره به چهره، یکی از موثرترین روش های تبلیغی و جذب افراد به حوزه های علمیه است از این رو نیاز است که با شناسایی اساتیدی توانمند و دارای فن بیان، این کار صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام مهدی نعمتی مسئول پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح مدارس و مدیریت حوزه علمیه جهت پذیرش پرداخت.

*عملکرد فعال مبلغان بوشهری برای جذب افراد به حوزه

همچنین حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه مبلغان فعال در تبلیغات پذیرش پرداخت و از طراحی تیزر تبلیغاتی بومی برای پخش در صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای تبلیغات پذیرش حوزه علمیه خبر داد.

*تبلیغ پذیرش حوزه بوشهر در فضای مجازی

در ادامه سید حسین موسوی، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر نیز، با اشاره به اهمیت و تأثیر تبلیغات میدانی برای جذب افراد به تحصیل در حوزه، اظهار داشت: با تعدادی از ادارات و نهادها جهت درج بنر تبلیغاتی پذیرش حوزه علمیه رایزنی هایی انجام شده است و تعدادی از این نهادها، همکاری خوبی را داشته اند.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر به اهمیت تبلیغات در فضای مجازی پرداخت و گفت: در این خصوص با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با رسانه های خبری استان، بنر تبلیغات پذیرش در تعدادی از سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha