جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ کنگره «عالم مجاهد واقف» مرحوم آیت الله واعظ طبسی از سوی اراده کل اوقاف خراسان رضوی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، با حضور شخصیت های حوزوی و واقف، فردا دوشنبه ۱۶ اسفند، در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام ایزدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، ظهر امروز در نشست خبری کنگره «عالم مجاهد واقف» مرحوم آیت الله واعظ طبسی، گفت: یکی از برنامه های که اداره اوقاف در هفته وقف دارد همایش یاوران وقف است که از تمام واقفان در عرصه های مختلف تقدیر می کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته همایش عالم واقف آیت الله مرحوم حسینعلی مراورید برگزار شد، افزود: امسال کنگره عالم واقف در حالی برگزار می کنیم که مرحوم آیت الله واعظ طبسی در عرصه های مختلف به خصوص فرهنگی خدمات قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه 272اثر از یازده استان به این کنگره ارسال شده، گفت: استان های خراسان رضوی، شمالی جنوبی، گلستان، کرمان، اصفهان، تهران، کرج، فارس، چهارمحال بختیاری و هرمزگان از جمله استان هایی بوده که در این کنگره شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه یازده نفر به عنوان برگزیده در این کنگره انتخاب شده اند، افزود: حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه (س) در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، کنگره «عالم مجاهد واقف» مرحوم آیت الله واعظ طبسی، فردا دوشنبه 16 اسفند در تالار نور مشهد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha