پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان با هدف بررسی عملکرد فرهنگی مدارس علمیه ۱۱ شهرستان شمالی خوزستان، در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن آل عامر، جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شمال استان خوزستان خبرداد و اظهار داشت: این اجلاسیه دوشنبه 16 اسفندماه  با موضوع بررسی عملکرد حوزه انقلابی در مدارس علمیه شمال استان، برگزار می‌شود.

وی با بیان این که مدیران مدارس در این اجلاسیه به ارائه گزارش عملکرد خود در یک سال اخیر می پردازند، گفت: «تأثیر حوزه انقلابی بر روی مسایل فرهنگی شهر» و «بررسی عملکرد فرهنگی مدارس علمیه» دو موضوع اصلی اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان است.

حجت الاسلام آل عامر، با اشاره به جلسه شورای معاونین حوزه علمیه خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین امام، افزود: در این جلسه معاونین حوزه علمیه خوزستان، عملکرد و فعالیت‌های یک سال اخیر خود را بیان خواهند کرد.

جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شمال استان، به میزبانی مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha