پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه خواهران۱

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ثبت نام بیش از ۵۰۰ متقاضی برای ورود به مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.

خانم اکرم محرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه از زمان آغاز ثبت نام ورود به حوزه های علمیه خواهران تاکنون ۵۰۶ نفر متقاضی ورود به سطوح ۲ و ۳ حوزه شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد آمار ثبت نامی تاکنون ۴۲۳ نفر در سطح ۲ و ۸۳ نفر برای ورود به سطح ۳ حوزه ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام ورود به حوزه علمیه خواهران تا ۲۵ اسفند ماه جاری تمدید شده است، تصریح کرد: علاقمندان ورود به مدارس علمیه استان که تاکنون اقدام ننموده اند، می توانند از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه به نشانی whc.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی حضوری، رسانه ای، میدانی و...همچنان برای ثبت نام ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان مهلت ثبت نام نیز، تعداد داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان افزایش یابد.

برپایی المپیاد علمی برای طلاب لرستانی

 مهرابی در ادامه از برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی مرحله استانی برای طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: در این مرحله از المپیاد علمی، تعداد ۳۷ طلبه از مدارس علمیه استان، با هم به رقابت می پردازند.

وی یادآور شد: مرحله استانی المپیاد علمی خواهران مدارس علمیه استان لرستان، ۲۰ اسفندماه سال جاری، در سه حوزه امتحانی یعنی مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد، مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود و مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان هدف از برگزاری این المپیاد علمی را، ایجاد حس رقابت، شناسایی طلاب مستعد و نخبه، و همچنین ارتقاء دانش علمی طلاب برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha