پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره آموزشی مدیران و معاونان مدارس ایلام

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام از برگزاری دوره تکمیلی مهارتی – مدیریتی (مدیریت رفتار سازمانی) ویژه مدیران، معاونان و کادر مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اعلام این خبر گفت: دوره تکمیلی مهارتی – مدیریتی (مدیریت رفتار سازمانی) ویژه مدیران، معاونان و کادر مدارس استان با موضوعات «کنترل و نظار» ، «انگیزش»، «مهارت های ارتباطی»، «مدیریت تعارض»، «رفتار گروهی »، «تحول»، و «منابع انسانی»  با حضور حجت الاسلام والمسلمین پیروز استاد اعزامی از قم آغاز شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به همت مرکز آموزش های مهارتی - کاربردی مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، از امروز با شرکت مدیران، معاونین و کادر اداری مدارس استان ایلام، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

معون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام افزود: آموزش نیروی انسانی لازمه پویایی هر مجموعه سازمانی است و حوزه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و این آموزش ها می توانند در کیفیت بخشی به فعالیت ها و خدمت رسانی مطلوب تر به طلاب و روحانیون به عنوان سربازان امام عصر(عج) بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام گلی خاطرنشان کرد: تاکنون دوره های مهارتی و دانش افزایی مختلفی در حوزه استان برگزار شده که مورد استقبال مدیران و معاونین مدارس قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha