جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ زهیر جعید

حوزه/ شیخ زهیر الجعید عضو جبهه العمل الاسلامی لبنان در حضور شیخ غازی حنینه و الشیخ شریف توتیو از اعضای شورای رهبری جبهه از دکتر خالد شوکات نایب رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مؤسسه عربی دموکراتیک تونس در مقر این جبهه در منطقه بئر حسن لبنان استقبال کرد. در این دیدار پیرامون مسائل منطقه بحث و گفتگو شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ زهیر الجعید عضو جبهه العمل الاسلامی لبنان در حضور شیخ غازی حنینه و الشیخ شریف توتیو از اعضای شورای رهبری جبهه از دکتر خالد شوکات نایب رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مؤسسه عربی دموکراتیک تونس در مقر این جبهه در منطقه بئر حسن لبنان استقبال کرد. در این دیدار پیرامون مسائل منطقه بحث و گفتگو شد.

دو طرف بر ضرورت محوریت قرار دادن مسئله فلسطین و تلاش برای یاری ملت مظلوم فلسطین و حمایت، همبستگی با آنان تا آزادسازی فلسطین از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی تاکید کردند.

هم چنین گروه ها و احزاب فلسطینی را به اتحاد، وحدت کلمه و جلوگیری از اختلافات داخلی و بستن درهای شر و فتنه دعوت کردند و تاکید کردند: دشمن صهیونیستی آمریکایی تلاش می کند تا در میان امت شکاف بیافکند و بذر فتنه را بیافشاند و امنیت و استقرار منطقه را برهم بزند؛ این به خاطر این است که از اختلافات و فتنه ها سود می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha