سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد هادی مهدیار  مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ حوزه  قم

حوزه/ تشکیل اتاق فکر مجازی حوزه و تشکیل گروه‌های تبلیغ رسانه‌ای، از اهداف مهم گردهمایی طلاب فعال در عرصه رسانه است تا بتوانیم در فضای مجازی منسجم‌تر عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام محمد هادی مهدیار یکشنبه شب در گردهمایی طلاب رسانه‌ای مدارس علمیه استان قم  که در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با بیان اینکه در زمینه رسانه در حوزه پراکنده کاری زیاد است، گفت: ارگان‌هایی که در حوزه علمیه کار رسانه‌ای انجام می‌دهند به‌صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند و طلابی نیز هستند که با این ارگان‌ها مرتبط نیستند و کار رسانه‌ای انجام می‌دهند که باید از این پراکندگی جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای رسانه‌ای مانند جنگ است که باید خود را برای آن آماده کنیم عنوان کرد: برای موفقیت در جنگ نیاز است که سپاهی منسجم تشکیل دهیم چراکه جزیره‌ای عمل کردن ما را به مقصد نمی‌رساند.

مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قم گفت: فعالان عرصه مجازی در حوزه باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند و با جلوگیری از موازی کاری موجب هم‌افزایی فعالیت‌های یکدیگر شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی طلاب فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی تصریح کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری این گردهمایی این است که به‌عنوان معاونت تبلیغ از فعالیت‌های رسانه‌ای طلاب در مدارس علمیه مطلع باشیم و بدانیم کدام طلبه در کدام مدرسه چه قابلیت‌هایی در زمینه فضای مجازی دارد.

حجت الاسلام مهدیار ابراز داشت: اطلاع از این موضوع موجب می‌شود که پتانسیل‌های طلاب را شناسایی کرده و بتوانیم در آینده بر این افراد دوره‌های آوزشی تکمیلی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از ایده‌ها و افکار نوی شما فعالان عرصه مجازی حوزه، یکی دیگر از اهداف برگزاری این گردهمایی است که بتوانیم برای به ثمر رسیدن این ایده‌ها تلاش کنیم.

مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قم گفت: تشکیل اتاق فکر مجازی حوزه و تشکیل گروه‌های تبلیغ رسانه‌ای از اهداف مهم گردهمایی طلاب فعال در عرصه رسانه است تا بتوانیم در فضای مجازی منسجم‌تر عمل کنیم.

وی عنوان کرد: با شناسایی طلاب فعال در عرصه فضای مجازی می‌توانیم در زمینه اطلاع رسانی دوره‌ها و همایش‌های رسانه‌ای حوزه فعال‌تر عمل کنیم.

حجت الاسلام مهدیار گفت: یکی دیگر از اهداف این گردهمایی شناختن توانایی طلاب حوزه در زمینه تدریس در فضای مجازی و دیگر توانایی‌های آنها در قالب همایش و کارگاه‌ است.

وی افزود: ما می‌توانیم بانک اطلاعات رسانه‌ای خود را در اختیار شما قرار دهیم و همچنین از محتواهای شما برای غنی‌تر شدن این بانک استفاده کنیم.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha