چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی اصغر ایزدی-مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد از تحصیل بیش از ۲۹۰ طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: قریب به ۳۱ سال از دایر راه اندازی این مدرسه می‌گذرد و جمع بسیاری از دانش آموختگان آن در قم و مشهد، در حال تحصیل و تدریس هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ایزدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مدرسه گفت: بالغ‌بر 290 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد مشغول به تحصیل هستند.

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد با اشاره به اینکه این مدرسه دارای پایه‌های تحصیلی اول تا هشتم است، اظهار داشت:  این مدرسه سال 1364 راه اندازی شد و  قریب به 31 سال از دایر شدن آن می‌گذرد و جمع بسیاری از دانش آموختگان مدرسه  در قم و مشهد در حال تحصیل و تدریس هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر  مدرسه امام صادق(ع) زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برنامه‌های مصوب این مرکز را پیگیری و اجرا می‌کند.

حجت الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: یکی از نیاز های اساسی علمی و فرهنگی استان، حضور روحانیان و فضلای بومی برای تامین مسائل مذهبی و فرهنگی مطابق با فرهنگ بومی در استان است تا جنبه های علمی استان را تحت پوشش قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha